MEDYA KÖŞESİ

Fatih Altaylı'dan Nagehan Alçı'ya FOX TV düzeltmesi

Habertürk yazarı Fatih Altaylı, aynı gazetede yazarlık yapan Nagehan Alçı'nın FOX TV ile ilgili analizinde verdiği bir bilgiyi köşesinde düzeltti.

Fatih Altaylı'dan Nagehan Alçı'ya FOX TV düzeltmesi

Nagehan Alçı, dün yazdığı yazısında FOX TV ve Fatih Portakal'ın istifasını değerlendirmiş ve olayın analizini yapmıştı. 

Analizinde FOX TV'nin sahibi olarak da Rupert Murdoch'un ismi geçiyordu. 

Aynı platformda yazarlık yapan Fatih Altaylı ise bugünkü yazısında Alçı'nın verdiği bu bilgiyi düzeltti.

Altaylı, Alçı'ya FOX TV'nin sahibinin Rupert Murdoch olmadığını, bir süredir “Walt Disney Company.” şirketine ait olduğunu söyledi. 

İşte Altaylı'nın o ifadeleri:

Sevgili Nagehan Alçı.

Dün Fatih Portakal ve Fox ile ilgili bir analiz yazmışsınız ve meseleyi Fox TV üzerinden Murdoch’a bağlamışsın.

Benden duymuş olma ama Fox TV’nin artık Rupert Murdoch ile bir alakası yok.

İlle birine bağlayacaksan Miki Fare’ye bile bağlayabilirsin.

Çünkü epey bir süreden beri Fox TV’nin sahibi “Walt Disney Company.”

Yazının devamı için tıklayın...

Yorumlar