GÜNDEM

Azeri sermayeli TR24 TV'ye kötü haber!

Azeri sermayesi ile kurulan ve Genel Yayın Yönetmenliği görevini deneyimli gazeteci Suat Toktaş'ın üstlendiği TR24 TV'ye Türk Patent ve Marka Kurumu'ndan kötü haber geldi.

Azeri sermayeli TR24 TV'ye kötü haber!

Yeni kurulan haber kanalının patent ve isim tescil başvurusunu görüşen Türk Patent ve Marka Kurumu, başvuruya olumsuz yanıt verdi.

Başvurunun reddedilmesinin nedeni olarak ise; "TR 24" markasının, halen "24" logosu ile yayın yapan Kanal 24'e ait olması ve kanalın kuruluşunda tescil edilmiş durumda bulunması gösterildi.

TR24'ün RTÜK'e yaptığı başvurunun ise halen incelemede olduğu öğrenildi.

ÖNEMLİ TRANSFERLER YAPILMIŞTI

TR24 kanalı geçtiğimiz aylarda birçok önemli gazeteciyi kadrosuna katarak adından bahsettirmişti.

Kanalın kadrosuna kattığı ünlü haberciler arasında; Erhan Ertürk, Gülay Özdem, Sorel Dağıstanlı, Faruk Demirel, Temel Okaygün ve Ela Sezen gibi tanıdık isimler bulunuyordu.

AZERİ SERMAYESİ İLE KURULDU

TR24 haber kanalının Yönetim Kurulu Başkanlığı’nı işadamı Elnur Abdullayev, Genel Müdürlüğü’nü televizyon ve digital yayıncılığın genç ve tecrübeli ismi Mammad Gulmammadov yürütüyor.

TR24 Haber TV Kanalı için İstanbul’da çalışmalara başlayan Azerbaycanlı Global Medya Grup, ARB TV, ARB:24, ARB Güneş, ARB Ulduz, ARB Kepez, ARB Şeki, ARB Şimal, ARB Cenub, ARB Aran kanallarının sahibi...

TR 24 TV’nin, eskiden Seyrantepe’de Kanal 6 ve CINE5’in yayın yaptığı binadaki stüdyosu da kısa süre önce tamamlanmıştı.

Yorumlar